LIVRARE SI TAXE DE LIVRARE
Detalii complete gasiti AICI
Produsele achiziționate de pe site-ul www.fermadenergie.ro vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei prin
intermediul serviciului de curierat rapid.
Termenul de livrare este de 48 ore, dacă nu se specifică altfel, socotit de la data preluarii comenzii. Acest
termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voința noastră. În cazul în care
produsele comandate vă vor fi livrate în mai multe transe, dvs. veți achita doar cheltuielile de livrare aferente
primului colet. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc, veți fi
înștiințat. Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul produselor care nu se află pe stoc sau în
cazul comenzilor mari, termenul de livrare poate creste in functie de disponibilitatea in stocul producatorului si
se va comunica personal.. Plata se poate face ramburs (la ridicarea coletului) direct către firma de curierat,
sau se poate face în avans, prin ordin de plată în baza unei facturi proforme.
REZERVARE PRODUSE
Ridicarea produselor din showroom/depozit/sediu – in cazul in care Clientul opteaza pentru ridicarea
produselor din showroom/depozit/sediu, in momentul in care comanda va fi pregatita pentru livrare, acesta va
fi anuntat in mod automat pe e-mail. Din acel moment clientul are la dispozitie 3 zile lucratoare, calculate din
ziua primirii e-mail-ului automat de pregatire comanda, inclusiv, sa ridice produsele. In cazul in care acesta nu
ridica Comanda, indiferent de situatie, Comanda va fi anulata, fara posibilitatea de a fi reactivata. In cazul in
care Clientul doreste totusi produsele, se poate face o noua comanda pe Site, in limita termenilor si conditiilor
din acest document.
ATENTIE: preturile si conditiile din vechea comanda se anuleaza si vor fi valabile preturile si conditiile la
momentul realizarii noii comenzi.
In cazul platii prin proforme, produsele se rezerva 3 zile lucratoare, din ziua emiterii proformei, timp in care
trebuia achitata proforma. Daca dupa 3 zile nu se face plata, Comanda se va anula, fara posibilitate de
reactivare.
Pentru clientii care nu vor sau nu pot sa furnizeze un e-mail valid, FERMA DE ENERGIE nu poate face
automat informarea, iar data revervarii de produse va fi calculata din ziua emiterii facturii inclusiv, si va fi de 3
zile.
Clientul poate afla in ce stadiu este Comanda sunand la unul dintre numerele de telefon valide. Nu ne
asumam informarea datei de livrarea daca clientul nu vrea/nu poate sa furnizeze o adresa de e-mail valida.
COMENZI PLATITE IN AVANS SI PROFORME
Valabilitatea proformelor este de 3 zile calendaristice (72 de ore). Conditiile din proforma (pret, livrare, stoc,
etc) sunt valabila doar pentru aceasta perioada. Daca plata este INREGISTRATA (confirmata primirea sumei
in conturile FERMA DE ENERGIE. viteza transferului bancar este in sarcina clientului si a colaboratorilor de
plati pe care acesta ii alege, iar inregistrarea platii este momentul in care contul FERMA DE ENERGIE SRL
este alimentat cu suma de bani) dupa cele 72 de ore calendaristice si statusul produselor se modifica (pret,
termen de livrare, etc) clientul va fi instiintat de noile conditii si o noua proforma se va emite daca modificarile
o impun.
In cazul in care o comanda achitata in avans (proforma, cont bancar, card, plata cash in avans) nu este
ridicata in termen/ (expediata si returnata fara receptie), atunci, dupa instiintarea clientului ea poate fi
retrimisa. Daca clientul este raspunzator pentru nereceptionarea comenzii o taxa de livrare suplimentara poate
fi emisa.
Daca clientul nu mai doreste comanda achitata in avans si care deja a fost expediata, atunci banii se pot
returna integral sau partial (partial in cazul in care nelivrarea comenzii a determinat un prejudiciu pentru
Vanzator), DAR doar dupa ce comanda ajunge inapoi in depozitul Vanzatorului, in termen de maxim 30 zile de
la receptia comenzii in depozit.
In cazuri speciale ale pierderii comenzii sau deteriorarii in timpul transportului, daca ea face obiectul unei
comenzi achitate in avans, atunci termenul de 30 zile se scurge de la confirmarea de la tert (transportator
sau/si asigurator) a starii finalale a comenzii, cat si a solutiei finale privind exeditia (despagubire / refuz despagubire).
In cazul in care comanda platita in avans nu a fost expediata sau pregatita de ridicare si clientul a inregistrat o
cerere de renuntare la comanda, atunci plata (totala sau partiala) se face in termen de 90 zile calendaristice
de la inregistrarea cererii. In cazul in care comanda face obiectul unei comenzii speciale (comenzi externe,
produse personalizate, etc.) si plata, integrala sau partiala, reprezinta un avans la comanda, atunci acesta nu
va fi returnata.
In cazul persoanelor juridice TOATE platile de retur bani, indiferent de caz, se fac exclusiv in cont bancar.
In cazul renuntarii la comanda achitata in avans, Vanzatorul poate percepe o taxa daca exista costuri de
procesare (costuri de procesare bancare, costuri de procesare comanda, costuri de procesare logistica)