Magazinul nostru respecta prevederile Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor
la distanta, ceea ce confera cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in
termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor cumparate, si invocarea motivului, sa returneze
produsele cumparate.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, urmand sa primeasca in termen de 14 zile
(considerate de la data returnarii produsului catre FERMA DE ENERGIE) contravaloarea Comenzii, sau
inlocuirea produsului. Cererea de retur trebuie formulata pe suport durabil, fara echivoc, care sa ateste in mod
clar si probatoriu, intentia de retur si detaliile necesare: date client si comanda, modalitate de retur, modalitate
de retur bani. Metode uzuale:
- document semnat de Cumparator – trimis electronic – prin e-mail la fermadenergie@gmail.com
- Semnat de Cumparator – trimis sau prin Posta – cu confirmare de primire;
- cerere scrisa – semnata si datata – cu numar de inregistrare depusa la sediul nostru.
Puteti descarca de pe site-ul nostru, folosind link-ul de la finalul paginii, un model optional de formular.
Avem dreptul ca atunci cand consideram ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicitam acestuia
daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza ulterior
onorarea altor comenzi ale clientului. Este necesara depunerea unei cereri pentru retur, ca prim pas, conform
legislatiei in vigoare.
ATENTIE:va rugam sa folositi doar adresa de mail mentionata mai sus: fermadenergie@gmail.com, orice
comunicare la alta adresa de e-mail NU este luata in considerare pentru retururi !!! Dupa trimiterea cererii de
retur veti primi un e-mail automat, cu un numar de inregistrare cerere. Daca nu primiti acest e-mail va rugam
sa verificati daca ati trimis la adresa corecta. De asemenea va rugam sa luati in considerare ca programul de
lucru la showroom pentru retururi (predari fizic produse) este pana la ora 16:00, luni-vineri, iar pentru primiri cereri fizice de retur (scrise pe hartie) pana la 16:00.
In cazul in care in decurs de 14 zile de la trimiterea informatiilor despre retur (si implicit acceptarea returului)
clientul nu furnizeaza un numar de AWB sau nu poate fi contactat prin metodele clasice (e-mail, telefon), vom
considera ca s-a renuntat la intentia de retur. Pentru a continua procesul de retur clientul trebuie sa deschida
un nou tichet. Tichetul vechi va fi inchis.
In mod uzual returul banilor se face prin cont bancar, fiind cea mai usoara si rapida metoda de plata. In cazul
in care clientul nu detine cont bancar, va rugam sa solicitati expres o alta metoda de retur bani, conform
legislatiei in vigoare. Metode uzuale: Pentru platile de la casierie se foloseste dispozitia de plata, clientul
urmand sa se prezinta la o data stabilita pentru ridicarea banilor. Pentru mandat postal este nevoie de datele
complete (adresa, date client). Nu putem sa ne asumam eventualele costuri si intarzieri determinate de o
metoda speciala de retur (deplasari suplimentare la sediul nostru sau la Posta, costuri de mandat postal,
intarzieri postale, etc). Pentru toate cazurile de retur recomandam contul bancar.
In cazul in care produsele returnate sufera modificari, deteriorari, uzura, nu mai sunt complete sau au
elemente ale setului de livrare deteriorate, conform legii in vigoare profesionistul are dreptul de a diminua
valoarea sumei rambursate, in urma unei evluarii obiective a produsului returnat, evaluare care nu trebuie sa
descurajeze cumparatorul de a fac retur. Produsele returnate trebuie sa fie aceleasi care au fost primite, fara a
fi inlocuite partial sau total, in aceeasi componenta a setului de livrare. In cazul in care cumparatorul incearca
sa aduca prejudicii prin modificarea sau inclocuirea produselor livrate, total sau partial, suntem indreptatiti sa
ne adresam autoritatilor competente si sa cerem daune. In cazul in care produsele sunt total sau partial
inlocuite returul va fi refuzat.
Va atentionam ca elementele considerate consumabile (printre care cele mai intalnite, dar nu absolute, sunt:
perii de carbon, accesorii de test, filtre si saci aspirator, filtre sistem de filtrare, mandrine si elemente de fixare
mandrine, talpi de fixare materiale abrazive, capete si elemente de taiat si fixat, capete de trimmere si
motocoare, fire de taiere, cutite de taiere), in eventualitatea in care sufera utilizare, trebuie schimbate in cazul
unui retur si valoarea lor va fi scazuta din totalul sumei returnate. Pentru a evita deteriorarea elementelor
consumabile in cazul in care doriti sa testati produsul si credeti ca o sa il returnati aveti grija sa afectati la
minim sau deloc aceste elemente (testarea fara sarcina este cea mai uzuala).
Modelul de formular retur poate fi gasiti aici: Formular